خیلی ها هستن ( میلاد )


غریبه ها

عشق . عاشقانه . عشق . عاشقانه

ببینم تو زندگیت به جز من کسی الان هست
اینا که داری میگی که همش بهانست
دوست داری منو یا همش الکیه
یعنی اونی که اومده جامو گرفته کیه
تو دوستاری اون پیشت بمونه
از این ورم میلاد هیچی ندونه

خودم از همون موقع همه چیز رو فهمیدم
تا گوشیتو براداشتم گفت : سلام عزیزم من ...

نمی دونم الان دل به چی خوش کردی اصلا واسه چی موندیو جا خوش کردی نمدوینم الان آخه تو با کی کار داری برو توکه واسه خودت یه چندتا یار داری اصلا بگو من یار چندمیم مثل تو که زیاده خیلی ها هستم که مو گندمین تازه ، انقدا هستن که رنگ چشاشون آبی باشه برو بگرد اگه کسی بود مثل من که عاشق واقعی باشه ، بین ما شاید جای عشق خالی باشه
تو که قلبمو میشکونی بدون اون مثل شیشست ممکنه توش ماهی باشه
این راه که دارم می رم شاید راهی باشه که واسه فراموش کردن تو و عشقت واسم کافی باشه



نظرات شما عزیزان:

saye
ساعت15:09---17 خرداد 1390
k azash khatere badi dari na?? movafagh bashi dg sai mikonam nazar nazaram chon midunam adam bazi khaterato mirize dur byeمیلاد: باورم نمیشه !! دو نفر اینطوری .... نه من خاطره بد نداشتم یه قسمتی از زندگیم بودش ولی شما چرا بهت بر می خوره اصلا شما از کجا اینطوری سریع گفتی که ازش خاطرات بدی داری من که چیزی نگفتم آخرشم یه طوری نوشتین که یه جورایی ..... ولی من خوش حال میشم بازم نظر بذاری

saye
ساعت9:17---16 خرداد 1390
az inke un webo hazf nhakardi mamnun chon adat daram behesh sar bezanam

donable chi migardam nemidunam ama bayad faramush konam

webe jadid ham nadide budam mobarake
میلاد: سلام امید وارم خوب باشی نمی دونم تو کی هستی ولی خیلی آشنا به نظر میای ... نمی دونم ولی از اون همه کسایی که بهم نظر می دادن مال تو با برقیه فرق داشت همون گیر اولی که دادی برای این که نظر دخترا برام مهم یا نه برام عجیب بود جوری که حرف می زدی منو یاد یه نفر می انداخت که خاطره ....... هیچی مرسی به اون سر می زدی من شعرایی که تو اون می نوشتم با احساس قلبم بود و اون آهنگ همراهیش می کرد شاید همون جو رو تونستم این جا ایجاد کنم نمی دونم


سعيد
ساعت21:16---14 خرداد 1390
سلام آقا ميلاد لينكتون كردم!

مخلصيم!


میلاد: سلام دوست خوبم من چند روز صبر کردم اما شما لینکم نکردید برای همین من حذفتون کردم لطفا دوباره برام بفرستید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:عشق , نفرت , رویا , خواب , زندگی , آرزو , غریبه ها , تنهایی , احساس , شعر های عاشقی , سرمای تنهایی , دل شکسته , سرد,ساعت 14:14 توسط میلاد| |


Power By: LoxBlog.Com